Често Задавани Въпроси
Кога работите?
Тук сме за теб от 10:00 до 22:00 часа, 7 дни в седмицата, а онлайн магазина и сервиза ни са отворени 24/7 и обработват поръчки до 22:00 часа вечерта включително, за да пътува пратката ти към теб възможно най-скоро!
blog.alts.img1
Как мога да върна стока?
Имаш право да върнеш всяка стока, купена онлайн, в рамките на 14 календарни дни от получаването й, стига тя да е във вид и състояние, които позволяват да бъде продавана като нова.

Това означава да не е нарушена целостта на опаковката, да няма следи от употреба и/или в случая с Apple устройствата - продукта да не е бил стартиран, тъй като в тези случаи гаранцията му започва да тече автоматично.

В случай, че горните условия са изпълнени, винаги можеш да върнеш продукт обратно към нас, като разпечаташ бланката за връщане от имейла за доставката и я попълниш с необходимите данни. След това е нужно само да ни я изпратиш обратно по куриер за твоя сметка.

Важно е да застраховаш пратката на платената стойност на продуктите в нея, тъй като ако не пристигне по някаква причина, не можем да уважим искането ти.
blog.alts.img2
Имате ли Apple оторизация?

Абсолютно не.

И въпреки това, зареждаме стоката си от същите места, както всеки оторизиран магазин, даваме ти същата гаранция, а като бонус получаваш високото ни ниво на обслужване и знанията на нашите експерти с години опит.

Но колкото и да обичаме Apple, оторизацията остава нещо, което би ограничило в пъти възможностите ни да ти предложим най-добрите услуги спрямо нашите разбирания.

Нека вземем за пример сервиза на Aurea, в който работят и техници с години опит в оторизирани сервизи, които сега имат много повече възможности да поправят твоя iPhone, iPad или Mac, защото Apple не ограничават достъпа ни до части или видовете ремонти до проста смяна на дисплей или батерия.
blog.alts.img3
Защо не искате да сте оторизиран сервиз?
Както споменахме, Apple не дават свободен достъп до частите на своите устройства.

От една страна това е добре, защото предпазват потребителите, от друга обаче, е пречка за всеки легитимен сервиз като Aurea.

Приемайки да сме оторизиран сервиз, означава, че в случаите, когато клиент дойде при нас със спукано стъкло на своя iPad, ние следва да направим цялостна подмяна на устройството на стойност близка до тази на ново, вместо просто да заменим дисплея с нов, на по-достъпна цена и при това в много по-кратък срок.
blog.alts.img4
С какви части работите тогава?
Всичко изброено, съчетано с годините ни опит, ни доведе до решението.

То се крие в така наречените OEM, или още познати като Original Equipment Manufacturer компоненти. ОЕМ стандартът се прилага за части, които са произведени по всички стандарти на производителите, често и в същия завод, с единствената разлика, че не носят отличителни белези като например лого.

Заставаме зад качеството на всеки един ремонт в Aurea, защото освен от опита на нашия екип, то е подкрепено с правилните компоненти, доставени от немски и английски партньори, опериращи в световен мащаб с хиляди поръчки дневно. И понеже не обичаме празните думи, подкрепяме своите с двойно по-дълга гаранция от тази на оторизираните сервизи - 6 месеца. :)
blog.alts.section5
Правим плащането лесно:
Нашите партньори: